zamówienie na:

Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej gminy Stolno

zamawiający: Starosta Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: GKN.I/ZB.3421-4/2010
wartość: poniżej 193 tys. EURO
termin składania ofert: 7 grudnia 2010  11:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa polegająca na opracowaniu numerycznej mapy zasadniczej gminy Stolno, zgodnie z art. 39 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759) informuję: 1. Przed otwarciem ofert podana została kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 183 183,00 zł brutto. 2. W wyznaczonym terminie wpłynęły 3 oferty: 1) oferta nr 1: Giżyckie Biuro Geodezyjne, Piotr Leśniewski, ul. Suwalska 30, 11-500 Giżycko, cena: 390 400,00 zł brutto; 2) oferta nr 2: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno – Kartograficzne w Bydgoszczy Spółka z o.o., ul. J. Zamoyskiego 2a, 85-063 Bydgoszcz, cena: 159 332,00 zł brutto; 3) oferta nr 3: Pracownia Geodezyjna, Żak A. Oczkowski, Krusin 35C, 86-230 Lisewo, cena: 134 200,00 zł brutto. 3. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto za wykonanie zamówienia, zgodnie z SIWZ. 4. Na podstawie oceny i porównania złożonych ofert za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 3, która zawiera najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - 134 200,00 zł brutto, złożona przez: Pracownia Geodezyjna, Żak A. Oczkowski, Krusin 35C, 86-230 Lisewo. 5. O miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie wybranego Wykonawcę. 




Chełmno, dnia 23.11.2010 r.
Nr spr.: GKN.I/ZB.3421-4/2010

Zamawiający – Starosta Chełmiński
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (56) 677-24-10; telefaks: (56) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na:
"Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej gminy Stolno"

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwaną dalej Ustawą.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Chełmnie, ul. Słowackiego 3, pokój nr 9, tel. (56) 677-24-13.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (177kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ (30kB) word
Załącznik nr 2 do SIWZ (34kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ (34kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ (33kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ (34kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ (28kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ (31kB) word
Załącznik nr 8 do SIWZ (86kB) word
Załącznik nr 9 do SIWZ (66kB) word

3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu numerycznej mapy zasadniczej gminy Stolno i załadowanie w trybie wsadowym opracowanej mapy numerycznej do systemu EWID 2007.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
Nomenklatura według kodów CPV: 71.35.41.00-5 – usługi odwzorowania cyfrowego.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.

6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 maja 2011 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu.
 1) W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
 a) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
 c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
 d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
 e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia.
 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
 a) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej dwie usługi, polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, opracowaniu numerycznej mapy zasadniczej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto każda;
 b) spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował, co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2.

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
 1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
 a) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
 b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
 3) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
 a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub numerycznej mapy zasadniczej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
 b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
 c) oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
 d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
 4) Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę w miejscu zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
 b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
 c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

9. Informacja na temat wadium.
Zasady wnoszenia wadium.
Wadium w wysokości 3 000,00 zł powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek Zamawiającego w banku: BS Chełmno nr konta 70 9486 0005 0000 0420 2000 0419 z adnotacją „Wadium – nr sprawy: GKN.I/ZB.3421-4/2010”.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
 1) pieniądzu,
 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
 3) gwarancjach bankowych,
 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

10. Kryteria oceny oferty:
100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.

11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat) do dnia 07.12.2010 r. do godz. 1100.

12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 2, w dniu 07.12.2010 r. o godz. 1115.

13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

14. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.11.2010 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (23 listopada 2010, 12:37:21)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (8 grudnia 2010, 13:52:07)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1845