zamówienie na:

Dostawa mięsa, drobiu, ryb, wędlin i tłuszczy dla ZOZ w Chełmnie

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 31/2010
wartość: Poniżej 193 000 EURO
termin składania ofert: 26 listopada 2010  11:00
wynik postępowania: http://www.zoz.chelmno.pl/przetargi_pliki/informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_mieso_drop_02_12_2010.pdf 




Nr postępowania 31/2010
Chełmno, dnia 15.11.2010 r.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1)Nazwa i adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo Kujawsko-Pomorskie
Tel.: 056/677-26-07
Faks: 056/677-27-10
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
1.2)Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa mięsa, drobiu, ryb, wędlin i tłuszczy dla ZOZ w Chełmnie”
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
-dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, drobiu, ryb, wędlin i tłuszczy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15110000-2
15112000-6
15200000-0
15131000-5
15412100-0
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
-zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:
-zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
- wymagany termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) Zaliczki:
Czy przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
-NIE.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W ZAKRESIE WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW, O KTÓRYCH MOWA W ART. 22 UST. 1
USTAWY, OPRÓCZ OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ:
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada
także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w
pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5)INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM:
- próbki, opisy lub fotografie
Inne dokumenty.
- zaświadczenie wystawione przez służby weterynaryjne dotyczące stałego nadzoru sanitarnoweterynaryjnego
Inspekcji Weterynaryjnej sprawowanego nad zakładem wykonawcy oraz
zaświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP podpisanym przez Inspekcję Weterynaryjną. W
przypadku gdy wykonawca nie posiada produkcji a prowadzi hurtownię - zaświadczenie o wdrożeniu
systemu HACCP podpisanym przez Inspekcję Sanitarną
-dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do
reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u
których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
-NIE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
-przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
pakiet nr 1,2,3 – najniższa cena
pakiet nr 4 – cena 80, jakość 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
-NIE
IV.3) Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy do treści oferty, na podstawie której
dokonano wybory wykonawcy
-TAK
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku
niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz
aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
IV.4) Informacje administracyjne:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
www.zoz.chelmno.pl
IV.4.2) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty winny być złożone w terminie do 26.11.2010 r. do godziny 11:00 w Sekretariacie ZOZ w
Chełmnie, ul. Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno.

IV.4.3) Termin związania ofertą:
-okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ NR 1 NAZWA: MIĘSO
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
DOSTAWA MIĘSA ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
15110000-2
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
OKRES W MIESIĄCACH: 12
4) KRYTERIA OCENY OFERT
NAJNIŻSZA CENA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA: DRÓB
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
DOSTAWA DROBIU ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
15112000-6
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
OKRES W MIESIĄCACH: 12
4) KRYTERIA OCENY OFERT
NAJNIŻSZA CENA
CZĘŚĆ NR 3 NAZWA: RYBY I PRZETWORY RYBNE
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
DOSTAWA RYB I PRZETWORÓW RYBNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
15200000-0
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
OKRES W MIESIĄCACH: 12
4) KRYTERIA OCENY OFERT
NAJNIŻSZA CENA
CZĘŚĆ NR 4 NAZWA: WĘDLINY I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
DOSTAWA WĘDLIN I TŁUSZCZY ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
15131000-5
15412100-0
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
OKRES W MIESIĄCACH: 12
4) KRYTERIA OCENY OFERT
CENA 80
JAKOŚĆ 20
Ogłoszenie zamieszczono:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 373630-2010 w dniu 18.11.2010 r.
2. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 18.11.2010 r.
3. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 18.11.2010 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 18.11.2010 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=324&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (18 listopada 2010, 12:20:54)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (2 grudnia 2010, 10:36:19)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1569