Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2010 |
zamówienie na: |
Termomodernizacja internatu SOSzW w Chełmnie – wymiana stolarki okiennej |
zamawiający: | Powiat Chełmiński |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZZP/JG.2228-02/10 |
wartość: | poniżej 4845 tys. euro |
termin składania ofert: | 8 listopada 2010 10:00 |
wynik postępowania: | Niniejszym informuję zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), iż w prowadzonym przez Powiat Chełmiński z siedzibą w Chełmnie przy ul. Harcerskiej nr 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie inwestycji pod nazwą: „Termomodernizacja internatu SOSzW w Chełmnie – wymiana stolarki okiennej”, Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zawiadamia, że: 1. Kwota zarezerwowana przez Zamawiającego na realizację inwestycji to 214.754,40 zł. brutto. 2. W przetargu udział wzięło i złożyło oferty siedmiu Oferentów: oferta nr 1. Zakład Budowlano-Instalacyjny „BUDREM” Zbigniew Jabłoński, 18-400 Łomża, ul. Wojska Polskiego 59, za kwotę 138.514,04 zł brutto. oferta nr 2. Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „AGAD” Sp. z o.o. , 87-100 Toruń, ul. Chrzanowskiego 23B, za kwotę 136.555,39 zł. brutto. oferta nr 3. Zakład Drzewny „TIS” Antoni Szwed Spółka Jawna, 43-210 Kobiór, ul. Kobiórska 2, za kwotę 171.601,16 zł. brutto. oferta nr 4. Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o., 20-474 Lublin, ul. Smoluchowskiego 1, za kwotę 121.560,81 zł brutto. oferta nr 5. Bracia Nowaccy S.C., 64-600 Oborniki, ul. Komunalna 1, za kwotę 132.376,87 zł brutto. oferta nr 6. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „KOMPLEX DOM” Zmyślony Tadeusz, Czarne Błoto 84, 87-134 Zławieś Wielka za kwotę 138.884,22 zł brutto. oferta nr 7. „BAUPOL” Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 14, 85-758 Bydgoszcz za kwotę 339.667,97 zł brutto. 3. Ważnych ofert złożono sześć – odrzucono ofertę nr 3 zgodnie z art. 86. ust.1 pkt 2 UZP ( Oferent nie uzupełnił w wyznaczonym terminie brakujących dokumentów). 4. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta na 4 złożona przez Fabrykę Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o., 20-474 Lublin, ul. Smoluchowskiego 1, oferent oferuje wykonanie zadania za kwotę 121.560,81 zł brutto, w związku z powyższym oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ( jedyne kryterium zgodnie z SIWZ to najniższa cena ). O terminie podpisania umowy Powiat Chełmiński zawiadomi telefonicznie. wybranego Wykonawcę. |
Chełmno dnia 04.11.2009 r.
Powiat Chełmiński86-200 Chełmno
ul. Harcerska nr 1
Pytania do specyfikacji dotyczącej
„Termomodernizacji internatu SOSzW w Chełmnie – wymiana stolarki okiennej”.
„Termomodernizacji internatu SOSzW w Chełmnie – wymiana stolarki okiennej”.
Treść pytania
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie w stolarce, drewna sosnowego łączonego na długości na miniwczepy.
Odpowiedź na pytanie:
Projektant nie przewidział możliwości zastosowania w produkcji okien drewna sosnowego łączonego na miniwczepy.
W związku z powyższym Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w stolarce okiennej drewna sosnowego łączonego na długości na miniwczepy.
___________________________________________________________________________
Chełmno, dnia 22.10.2010 r.
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (56) 677-24-10; telefaks: (56) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na inwestycję pod nazwą:
„Termomodernizacja internatu SOSzW w Chełmnie – wymiana stolarki okiennej”.
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (56) 677-24-10; telefaks: (56) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na inwestycję pod nazwą:
„Termomodernizacja internatu SOSzW w Chełmnie – wymiana stolarki okiennej”.
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45 lub pobrać poniżej:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (165kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ (28kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ (34kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ (34kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ (33kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ (115kB)
Załącznik nr 6 do SIWZ (33kB)
Załącznik nr 7 do SIWZ (27kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ (30kB)
Załącznik nr 9 do SIWZ (1140kB)
Załącznik nr 10 do SIWZ (1658kB)
Załącznik nr 11 do SIWZ (104kB)
3. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wymianie istniejącej starej łukowej stolarki okiennej na nową z drewna klejonego w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chełmnie przy ul. Parkowej nr 5.
1) Rodzaje robót według kodów CPV:
45421100 – 5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów,
45453000 – 7, roboty remontowe i renowacyjne,
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w dokumentacji budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia: do 31.01.2011 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno przedsięwzięcie o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN brutto,
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć: :
a) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 7
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w ppkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. Informacja na temat wadium.
Zasady wnoszenia wadium
Wadium w wysokości 4.000,00 zł. powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: BS Chełmno numer konta: 70 9486 0005 0000 0420 2000 0419 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: ZZP/JG.2228-02/10”.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
9. Kryteria oceny oferty:
100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
10. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat), do dnia 08.11.2010 r. do godz. 10:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, sala nr 2, w dniu 08.11.2010 r. godz. 10:15.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.10.2010 r.
metryczka
Opublikował: Dariusz Banach (22 października 2010, 16:55:43)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (10 listopada 2010, 13:25:04)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1466