zamówienie na:

Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej gminy Unisław

zamawiający: Starosta Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZB.3421-2/2009
wartość: poniżej 206 tys. euro
termin składania ofert: 8 grudnia 2009  11:00
wynik postępowania: W związku z przetargiem na „opracowanie numerycznej mapy zasadniczej gminy Unisław”, zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) informuję: 1. Przed otwarciem ofert podana została kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 195 566,00 zł, 2. W wyznaczonym terminie wpłynęło 8 ofert: 1) oferta nr 1: Konsorcjum: Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych „PRYZMAT” sp. z o.o. ul. Modlińska 310/312, 03-152 Warszawa – lider, Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych „PRYZMAT” Sp. z o.o. ul. Solskiego 13, 42-200 Częstochowa – uczestnik, cena: 389 716,80 zł brutto; 2) oferta nr 2: GEOKART – INTERNATIONAL sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 44, 35-113 Rzeszów, cena: 258 640,00 zł brutto; 3) oferta nr 3: s.c. GEO – SAW Mateusz, Marzena Rawiccy usługi geodezyjne ul. Grunwaldzka 37, 62-200 Gniezno, cena: 193 980,00 zł brutto; 4) oferta nr 4: OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO – KARTOGRAFICZNE w Bydgoszczy sp. z o.o. ul. Zamoyskiego 2a, 85-063 Bydgoszcz, cena: 182 000,00 zł brutto; 5) oferta nr 5: Konsorcjum Firm w składzie: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne „OPEGIEKA” sp. z o.o. Aleja Tysiąclecia 11, 82-300 Elbląg – lider, Geobaza sp. z o.o. ul. Władysława Łokietka 10/2, 84-300 Lębork – partner, cena: 250 100,00 zł brutto; 6) oferta nr 6: Konsorcjum: KPG sp. z o.o. ul. Rymarska 3, 31-527 Kraków – lider, GEOMATYKA-KRAKÓW s.c. ul. Schulza 1, 30-898 Kraków – partner, cena: 203 252,00 zł brutto; 7) oferta nr 7: IGEKA USŁUGI GEODEZYJNE I INFORMATYCZNE ul. Jana Pawła II 35F, 33-340 Stary Sącz, cena: 121 665,72 zł brutto; 8) oferta nr 8: Wielobranżowa Pracownia Geodezyjna GEOIDA sp z o.o. ul. M. Skłodowskiej-Curie 41, 87-100 Toruń, cena: 170 800,00 zł brutto. 3. Po obliczeniu punktacji za poszczególne kryteria za najkorzystniejszą ofertę uznana została oferta nr 7, która zawiera najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia: 121 665,72 zł brutto, złożona przez: IGEKA USŁUGI GEODEZYJNE I INFORMATYCZNE ul. Jana Pawła II 35F, 33-340 Stary Sącz. 




Chełmno, dnia 23.11.2009 r.
Nr spr.: GKN.I/ZB.3421-2/2009

Zamawiający – Starosta Chełmiński
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na:
"Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej gminy Unisław"

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwaną dalej Ustawą.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Chełmnie, ul Słowackiego 3, pokój nr 9, tel.(056)6772413 lub pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (155kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ (29kB) word
Załącznik nr 2 do SIWZ (33kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ (38kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ (34kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ (35kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ (75kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ (63kB) word

Uwaga, zmiana w treści SIWZ:
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 20 listopada 2009 r., w rozdziale IX ust. 3 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) wykaz wykonanych co najmniej dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków , opracowaniu numerycznej mapy zasadniczej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ”.

3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu numerycznej mapy zasadniczej gminy Papowo Biskupie i załadowanie w trybie wsadowym opracowanej mapy numerycznej do systemu EWID 2007.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
Nomenklatura według kodów CPV: 71.35.41.00-5 – usługi odwzorowania cyfrowego.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.

6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2010 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu.
1) W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia/ nie spełnia.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej dwie usługi, polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, opracowaniu numerycznej mapy zasadniczej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto każda;
b) spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował, co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2.

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub numerycznej mapy zasadniczej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, załącznik nr 3 do SIWZ;
c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

9. Informacja na temat wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45 ust. 2 i 3 Ustawy.

10. Kryteria oceny oferty:
100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.

11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 8.12.2009 r. do godz. 11:00.

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.11.2009 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (23 listopada 2009, 14:12:36)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (11 grudnia 2009, 11:58:09)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1963