Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2024

uzasadnienie wyboru: W określonym w ogłoszeniu o naborze na wyż. wym. stanowisko urzędnicze terminie składania aplikacji wpłynęła jedna oferta, jednakże kandydat nie wypełnił wszystkich warunków pozwalających na jego zatrudnienie.


Wytworzył: Kinga Zbilska (8 stycznia 2025)
Wprowadził: Dariusz Banach (8 stycznia 2025, 15:17:45)



stanowisko:

audytor wewnętrzny

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 30 grudnia 2024  14:00




Chełmno, dnia 19.12.2024 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. 2024. poz. 1135).

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:

audytor wewnętrzny

wymiar etatu: 1/4 etatu, na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
 1) wykształcenie wyższe,
 2) co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) lub co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług audytora wewnętrznego dla jednostek samorządu terytorialnego w charakterze usługodawcy w rozumieniu art. 278 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1530 z późn. zm.),
 3) posiadanie zgodnie z art. 286 ust.1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych następujących kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego:
 a. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
 b. złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
 c. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
 d. dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych,
 4) obywatelstwo polskie,
 5) korzystanie z pełni praw publicznych,
 6) nieposzlakowana opinia,
 7) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
 8) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
 1) preferowane wykształcenie wyższe o profilu: prawo, administracja lub ekonomia,
 2) znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, w szczególności ustaw: o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, o finansowaniu zadań oświatowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
 3) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych, o których mowa w Komunikacie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28),
 4) bardzo dobra znajomość obsługi programów w pakiecie MS Office,
 5) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 1) dokonywanie na bieżąco analizy ryzyka w zakresie działania Starostwa Powiatowego w Chełmnie,
 2) opracowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego na dany rok,
 3) opracowanie programów zadań audytowych.
 4) realizacja zadań zapewniających zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych i przepisami wykonawczymi,
 5) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu, wydanie obiektywnej oceny oraz czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Chełmnie, a także jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie przeprowadzonego zadania audytowego,
 6) prowadzenie akt stałych i bieżących audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadania audytowego.
 7) zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzenia audytu wewnętrznego,
 8) sporządzenie sprawozdania z wykonania audytu za dany rok,
 9) aktualizacja procedur audytu wewnętrznego,
 10) realizacja pozostałych obowiązków przypisanych audytorowi wewnętrznemu w przepisach powszechnie obowiązujących oraz w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Chełmnie.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 1) praca w systemie równoważnym,
 2) praca przy monitorze ekranowym,
 3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
 4) zmienne tempo pracy,
 5) wyjazdy służbowe,
 6) sytuacje stresowe.

5. W listopadzie 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
 1) życiorys (CV),
 2) list motywacyjny,
 3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający staż pracy,
 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
 7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, pokój nr 307 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Kolejowa 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – audytor wewnętrzny”, w terminie do dnia 30 grudnia 2024 roku do godz. 14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Kolejowej 1.
 
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.



KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Kolejowa 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem
 - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

metryczka


Wytworzył: Kinga Zbilska (19 grudnia 2024)
Opublikował: Dariusz Banach (19 grudnia 2024, 14:38:19)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (8 stycznia 2025, 15:17:45)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 226