![]() |
wybrany kandydat: | Pani Magdalena Cieślicka, zamieszkała w Chełmnie |
uzasadnienie wyboru: | Pani Magdalena Cieślicka spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane przez kandydatkę wykształcenie i zdobyte doświadczenie zawodowe w księgowości, jak również predyspozycje i umiejętności, gwarantują prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem. |
Wytworzył: Tadeusz Derebecki (19 września 2024) Wprowadził: Dariusz Banach (19 września 2024, 13:03:24) | |
![]() | |
stanowisko: |
inspektor ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowym |
miejsce pracy: | Starostwo Powiatowe w Chełmnie |
termin składania dokumentów: | 5 września 2024 14:00 |

Chełmno, dnia 22.08.2024 r.
Ogłoszenie o naborze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2019, poz. 1282)
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
inspektor ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowym
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
inspektor ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowym
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii lub rachunkowości,
2) staż pracy 5 lat w księgowości na stanowisku księgowej,
3) obywatelstwo polskie,
4) korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieposzlakowana opinia,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego m.in.: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów dotyczących podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
2) dobra znajomość obsługi komputera - znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel),
3) znajomość obsługi programów finansowo-księgowych: RADIX, Bestia, VAT,
4) komunikatywność, dokładność, rzetelność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia samodzielność, punktualność, umiejętność pracy w zespole,
5) wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno – rachunkowym przed ich dekretacją.
2) Wstępna kontrola zgodności zatwierdzonych wydatków z planem finansowym (sprawdzenie zgodności ze stanem rzeczywistym oświadczenia złożonego przez odpowiedniego pracownika na dowodzie księgowym, dostarczonym do księgowości), w przypadku ustalenia przekroczenia uprawnienia do dokonywania wydatku przez odpowiedniego pracownika, powiadomienie o tym fakcie Skarbnika i Starostę.
3) Dekretację raportów kasowych i wyciągów bankowych zgodnie z planem kont dla jednostki budżetowej ( Starostwa Powiatowego).
4) Dekretacja dla celów księgowych oraz sprawdzanie prawidłowej klasyfikacji budżetowej wpisanej przez odpowiednich pracowników wydziałów,
5) Prowadzenie ksiąg rachunkowych techniką komputerową Starostwa Powiatowego – obsługa programu Radix.
6) Ewidencja księgowa wszystkich wydatków i dochodów dotyczących starostwa powiatowego z podziałem na zadania, w tym ewidencja środków trwałych , ewidencja środków trwałych w budowie.
7) Ewidencja planu dochodów i wydatków wg klasyfikacji budżetowej oraz jego zmian na podstawie Uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu.
8) Sporządzanie jednostkowych sprawozdań o dochodach i wydatkach dla Starostwa wg klasyfikacji budżetowej, RB 27S, RB 28S, RB Z, RB N,
9) Sprawdzanie co najmniej raz na kwartał prowadzonych kart wydatków przez odpowiednie osoby z ewidencją księgową i odnotowanie tego sprawdzenia na karcie wydatków.
10) Wyjaśnianie niezgodności między ewidencją księgową a kartą wydatków z odpowiednim naczelnikami a w przypadku ustalenia przekroczenia uprawnienia do dokonywania wydatku przez odpowiedniego naczelnika, niezwłoczne zawiadomienie Skarbnika i Starostę o ustalonych nieprawidłowościach.
11) Ewidencja księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym naliczanie zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa odpisu na ZFŚS, rozliczanie udzielonych pożyczek poprzez prowadzenie imiennej ewidencji analitycznej pożyczek z ZFŚS.
12) Ewidencja ksiąg inwestycyjnych.
13) Weryfikacja kont należności i zobowiązań wobec kontrahentów - potwierdzanie sald.
14) Ewidencja udzielonych dotacji dla sektora finansów publicznych i podmiotom spoza sektora finansów publicznych.
15) Prowadzenie ewidencji księgowej podatku VAT w Starostwie Powiatowym – obsługa programu rozrachunki.
16) Sporządzanie i przesyłanie Jednolitego Pliku Kontrolnego ze Starostwa Powiatowego.
17) Sporządzanie rejestru zakupu i sprzedaży VAT w Starostwie Powiatowym.
18) Uczestniczenie w pracach inwentaryzacyjnych oraz rozliczanie inwentaryzacji rocznej oraz inwentaryzacji pełnej Starostwa Powiatowego.
19) Sporządzanie bilansu jednostki budżetowej rachunku zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu jednostki.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w systemie równoważnym,
2) praca przy monitorze ekranowym,
3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) zmienne tempo pracy,
5) wyjazdy służbowe,
6) sytuacje stresowe,
7) kontakty z klientami zewnętrznymi.
5. W miesiącu lipcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowe i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający staż pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, pokój nr 307 (sekretariat) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Kolejowa 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. księgowości budżetowej”, w terminie do dnia 05 września 2024 roku do godz.14:00.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Kolejowej 1.
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych jest Starosta Chełmiński (adres: ul. Kolejowa 1, 86-200 Chełmno, tel. 566772410, e-mail: sekretariat@powiat-chelmno.pl.).
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5) Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
6) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9) Podanie przez Pani/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
10) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
metryczka
Wytworzył: Janina Siemiątkowska (22 sierpnia 2024)
Opublikował: Dariusz Banach (22 sierpnia 2024, 10:31:41)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (19 września 2024, 13:03:24)
Zmieniono: dodano wynik naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 607