Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne  >  2019

wybrany kandydat: Agata Sibilla, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Agata Sibilla podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością zasad funkcjonowania samorządu powiatowego, dobrą znajomością przepisów z zakresu ustawy prawo budowlane i ustaw powiązanych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska. Kandydatka posiada odpowiednie umiejętności, doświadczenie i predyspozycje gwarantujące prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem.



Wytworzył: Tadeusz Derebecki (30 stycznia 2019)
Wprowadził: Dariusz Banach (30 stycznia 2019, 09:51:51)



stanowisko:

podinspektor w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 25 stycznia 2019  13:00




Chełmno, dnia 14.01.2019r.
 
Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:


podinspektor w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska.

wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) przynajmniej 2 – letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej,
3) obywatelstwo polskie,
4) korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieposzlakowana opinia,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień wynikających z ustawy prawo budowlane oraz ustaw i aktów wykonawczych związanych z tą ustawą,
2) znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
3) dobra znajomość obsługi komputera,
4) umiejętność pisania, tworzenia i redagowania tekstów,
5) komunikatywność, dokładność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność, punktualność,
6) wysoka kultura osobista,
7) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjnych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań administracji architektoniczno – budowlanej i ochrony środowiska wynikających z ustaw i przepisów wykonawczych:
1) prawo budowlane oraz ustaw powiązanych,
2) przepisów techniczno-budowlanych,
3) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
4) prawo ochrony środowiska,
5) o lasach,
6) o rybactwie śródlądowym,
7) o ochronie przyrody,
8) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
9) o własności lokali,
10) o statystyce publicznej,
11) o samorządzie powiatowym.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w systemie równoważnym,
2) praca przy monitorze ekranowym,
3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) zmienne tempo pracy,
5) wyjazdy służbowe,
6) sytuacje stresowe,
7) częste kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W miesiącu grudniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający przynajmniej 3-letni staż pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych, *
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”, w terminie do dnia 25 stycznia 2019 roku do godz. 13:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.
 
STAROSTA CHEŁMIŃSKI



* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

metryczka


Wytworzył: Zdzisław Gamański (14 stycznia 2019)
Opublikował: Dariusz Banach (14 stycznia 2019, 11:41:42)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (30 stycznia 2019, 09:51:51)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 602