zamówienie na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III"

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: PZD.DT.3210.15.2019.KŻ
wartość: Poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 10 września 2019  12:00
wynik postępowania: Z uwagi na objętość danych wynik postępowania dostępny jest poniżej, jako oddzielny plik do pobrania. Umowa z Wykonawcą została podpisana w dniu 19.09.2019 r. 





Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (85kB) pdf

Data  02.09.2019 r.

 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający – Powiat Chełmiński, w imieniu, którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości do 30 000 euro (nr sprawy: PZD.DT.3210.15.2019.KŻ), zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
 
1. Nazwa zadania:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III, na odcinku według kilometrażu drogi od km 3+408,30 do km 5+719,53”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III, na odcinku według kilometrażu drogi od km 3+408,30 do km 5+719,53”.
2) Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów ich realizowania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (do wglądu w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie oraz na stronie                 bip.powiat-chelmno.pl w zakładce „Przetargi” w pozycji „Przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III”).
3) Szacunkowy koszt robót (bez podatku VAT), określony na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi: 2 648 713,98 zł.
4) Realizacja robót:
- przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III, realizowana na podstawie zgłoszenia robót.
5) Zakres robót:
- roboty pomiarowe i rozbiórkowe,
- karczowanie pni po wycince drzew,
- zabezpieczenie drzew na okres wykonywania robót,
- roboty ziemne,
- wykonanie wzmocnienia podłoża,
- mechaniczne wykonanie koryt pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- ułożenie nawierzchni z brukowej kostki betonowej,
- zabezpieczenie nawierzchni geosiatką,
- plantowanie skarp i rowów,
- humusowanie i obsianie skarp i poboczy,
- umocnienie poboczy i skarp,
- ustawienie krawężników betonowych,
- ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych,
- wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki i obrzeża,
- plantowanie poboczy gruntowych poprzez ich uzupełnienie i profilowanie,
- odcinkowe ulepszenie poboczy gruntowych kruszywem kamiennym,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym drogowych barier ochronnych.
6) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
a) Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczenia biurowego ani żadnych elementów zaplecza. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować we własnym zakresie pomieszczenie biurowe na okres trwania realizacji inwestycji, zlokalizowane w odległości nie większej niż 100 km od terenu budowy i wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia nadzoru. Koszty urządzenia i utrzymania pomieszczenia biurowego oraz wszystkie koszty związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego wraz ze wszystkimi, ewentualnymi kosztami związanymi z dojazdami, dietami i noclegami winny być uwzględnione w cenie ofertowej.
b) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, wzorem umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót oraz warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia.
c) Nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją robót wynikających z dokumentacji oraz kontrolowanie rozliczeń robót.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją:
- robót nie ujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji,
- ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji.
e) Wykonawca nadzoru musi dysponować osobami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wymaga się aby Wykonawca nadzoru dysponował, co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
f) Wykonawca nadzoru ponosi odpowiedzialność za dobór osób, o których mowa w pkt 6e, a także za niewykonanie, bądź nienależyte wykonanie obowiązków przez te osoby.
g) Prowadzenie nadzoru nad realizacją inwestycji musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacjami technicznymi dla robót oraz przepisami związanymi.
h) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do kontroli jakości wykonanych robót, zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznych oraz do sprawdzania na bieżąco prawidłowego prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
i) Ilość pobytów Wykonawcy nadzoru na terenie robót w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót, nie mniejsza niż raz w tygodniu w okresie trwania robót, o czym Wykonawca informuje Zamawiającego.
j) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych materiałów, pism i zawiadomień, wynikających z ustawy prawo budowlane, związanych z przystąpieniem do realizacji inwestycji, jej realizacją a także ze zgłoszeniem obiektu do użytkowania.
k) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do 5-tego każdego miesiąca pisemnych sprawozdań z realizacji inwestycji, które zawierały będą, co najmniej:
- opis postępu rzeczowego robót,
- opis powstałych problemów i zagrożeń wraz z propozycjami ich rozwiązania,
- wykaz wprowadzonych zmian,
- opis prawidłowości prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
3. Termin realizacji zamówienia:
1) okres realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III, na odcinku według kilometrażu drogi od km 3+408,30 do km 5+719,53”,
- przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót – wrzesień 2019 r.
- przewidywany termin rozpoczęcia robót – październik 2019 r.
- przewidywany termin wykonania robót – do 1 lipca 2020 r.
2) nadzór nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji jakości, który to okres będzie nie krótszy niż 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Rzeczywisty okres trwania gwarancji jakości zostanie ustalony po przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację inwestycji, o której mowa w pkt 1.
4. Kryteria oceny ofert: 
  - Cena brutto za wykonanie zamówienia – 100 %.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert oraz zostanie złożona przez wykonawcę spełniającego określone przez Zamawiającego wymagania.
5. Inne istotne warunki zamówienia: 
1) Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury/rachunku na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego zrealizowania całości zamówienia.
2) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi fakturą/rachunkiem końcową/końcowym.
3) Fakturę/rachunek Wykonawca nadzoru wystawi i dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego wykonania robót, związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III, na odcinku według kilometrażu drogi od km 3+408,30 do km 5+719,53”.
4) O dokładnym terminie rozpoczęcia robót oraz ewentualnych robót poprawkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 10.09.2019 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego – Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 9.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy (jeżeli możliwe będzie pozyskanie adresu do zwrotu);
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia;
5) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
6) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta dla zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, Etap III”. Nie otwierać do dnia 10.09.2019 r. do godz. 12:00.
8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
9. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (29kB) word
2) projekt umowy, POBIERZ (178kB) pdf
3) klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO, POBIERZ (234kB) pdf
4) wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. POBIERZ (29kB) word
 
 
 
                                                                                        PODPISANO
                                                                                       wz STAROSTY 
                                                                                   WOJCIECH BIŃCZYK 
                                                                               WICESTAROSTA CHEŁMIŃSKI
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

metryczka


Odpowiada za treść: Krzysztof Żukowski
Opublikował: Krzysztof Żukowski (2 września 2019, 14:04:04)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (20 września 2019, 07:35:48)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 397