zamówienie na:

opracowanie dokumentacji projektowo budowlanej i kosztorysowej inwestycji pn. „Termomodernizacja budynku administracyjnego wraz z przyległą salą sportową”, usytuowanych na działce nr 168 przy ul. Harcerskiej 1 w Chełmnie.

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: ZZP.041.3.2019.JG
wartość: poniżej 30 tys. Euro
termin składania ofert: 10 maja 2019  12:00
wynik postępowania: Po dokonaniu analizy złożonych ofert komisja proponuje udzielenie zamówienia oferentowi nr 2: Biuro Projektowo-Księgowe „STAR-CAD” Sp. z o.o., 91-033 Łódź, ul. Inowrocławska 9/41, na kwotę 16.605,00 zł. brutto. 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 16.05.2019 r.


W wyznaczonym terminie wpłynęło 15 ofert.
Po dokonaniu analizy złożonych ofert komisja proponuje udzielenie zamówienia oferentowi nr 2: Biuro Projektowo-Księgowe „STAR-CAD” Sp. z o.o., 91-033 Łódź, ul. Inowrocławska 9/41, na kwotę 16.605,00 zł. brutto.


________________________________________________________________________________________
dodano dnia 25.04.2019 r.


Poniżej treść zapytań do treści zapytania ofertowego oraz udzielone odpowiedzi:

1. jakie jest obecnie istniejące źródło ciepła dla każdego z obiektów ?
Odpowiedź: Źródłem ciepła dla obu obiektów są piece na ekogroszek, nie planuje się wymiany źródła ciepła.

2. czy źródło ciepła podlega również zakresowi projektu termomodernizacji ? jeśli tak, czy zmianie ulegać będzie paliwo opałowe ? oraz czy Zamawiający oczekuje uwzględnienia w rozwiązaniu projektowym źródła ciepła zastosowania odnawialnych źródeł energii np. pomp ciepła, kolektorów słonecznych etc ?
Odpowiedź: Nie.

3. czy w przypadku termomodernizacji źródła ciepła na kotłownię gazową, czy Zamawiający posiada warunki techniczne przyłączenia do sieci gazowej ?, a w przypadku braku WT czy Zamawiający posiada wiedzę nt. możliwości przyłączenia obiektów do sieci gazowej ?
Odpowiedź: Nie planuje się, nie posiadamy przyłącza gazu.

4. czy obiekty lub teren objęty jest ochroną konserwatorską ?
Odpowiedź: Nie.

5. czy teren działki jest objęty aktualnym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ?
Odpowiedź: Tak.

6. czy w stosunku do obiektów zostały wydane decyzje administracyjne pokontrolne lub nakazowe np. przez Państwową Straż Pożarną lub Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną ?
Odpowiedź: Nie.

7. czy w treści wpisu w Książce obiektu Budowlanego z ostatniego przeglądu rocznego zostały zawarte zalecenia dla przedmiotowych obiektów ?
Odpowiedź: Nie.

8. czy w treści protokołu z ostatniego przeglądu pięcioletniego zostały zawarte zalecenia dla przedmiotowych obiektów ?
Odpowiedź: Nie.

9. czy  obecnie istniejące oprawy oświetleniowe zasilane są instalacją dwu czy trój żyłową ?, jeśli dwużyłową to z jakiego materiału wykonane są przewody instalacji oświetlenia ?
Odpowiedź: Nie planuje się wymiany instalacji, jedynie wymianę opraw na energooszczędne (leed).

10. w przypadku występowania instalacji dwużyłowej z przewodami aluminiowymi, czy projekt wymiany opraw ma również obejmować zaprojektowanie instalacji zasilania w układzie trój żyłowym z przewodami miedzianymi w myśl obowiązujących przepisów ?
Odpowiedź: Nie planuje się wymiany instalacji, jedynie wymianę opraw na energooszczędne (leed).

11. czy obiekty posiadają obecnie oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ?  jeśli nie - czy projekt wymiany opraw oświetleniowych ma uwzględniać doposażenie obiektów w takie oświetlenie w myśl § 181 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 r z późn. zm. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ?
Odpowiedź: Nie planuje się.

12. czy obiekty posiadają aktualną instrukcję bezpieczeństwa pożarowego ?
Odpowiedź: Tak.

13. czy obiekty posiadają przeciwpożarowy wyłącznik prądu ? jeśli nie - czy w ramach przebudowy instalacji oświetlenia, projekt ma uwzględniać przebudowę rozdzielnic głównych i doposażenie obiektów w takie wyłączniki w myśl § 183 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 r z poźn zm. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ?
Odpowiedź: Posiadamy główny wyłącznik prądu na zewnątrz budynku, nie planujemy przebudowy rozdzielnic.

14. proszę o potwierdzenie, że w związku z dociepleniem stropodachów w zakresie opracowania projektu należy uwzględnić przebudowę instalacji odgromowej.
Odpowiedź: Tak.



________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 19.04.2019 r.

Chełmno dnia 19.04.2019 r.

ZZP.041.3.2019.JG

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości do 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).


Nazwa zadania: opracowanie dokumentacji projektowo budowlanej i kosztorysowej inwestycji pn. „Termomodernizacja budynku administracyjnego wraz z przyległą salą sportową”, usytuowanych na działce nr 168 przy ul. Harcerskiej 1 w Chełmnie.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
 a. uzyskanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych w skali 1 : 500,
 b. wykonanie inwentaryzacji budowlanej całego budynku administracyjnego (wraz z piwnicami) i sali sportowej,
 c. opracowanie audytu energetycznego istniejących budynków (osobno dla każdego budynku), przeznaczonych do termomodernizacji – zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w zakresie treści i formy opracowania dla audytów wykorzystywanych do ubiegania się o dotację lub pożyczkę z WFOŚiGW.
 d. wykonanie projektu budowlanego z uwzględnieniem wytycznych z audytu energetycznego obejmującego:
 - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na energooszczędną,
 - docieplenie ścian i stropodachów,
 - wymianę oświetlenia na energooszczędne,
 - modernizację instalacji c.o.
 - roboty budowlane towarzyszące w/w pracom takie jak montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, obróbka ościeży, wymiana rynien i rur spadowych, wymiana obróbek blacharskich i inne,
 e. wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na wszystkie roboty objęte opracowaniem projektowym,
 f. uzyskanie wszystkich uzgodnień i opinii niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę,
 g. udzielanie odpowiedzi na zadawane do projektu pytania w trakcje ogłoszenia przetargu na wykonanie robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji.

2. Opis budynków;
 a. budynek administracyjny:
 - budynek w części jednokondygnacyjny i w części dwukondygnacyjny, podpiwniczony, wybudowany w technologii tradycyjnej,
 - stropodachy płaskie kryte papą,
 - kubatura około 3.000,00 m3
 b. budynek sali sportowej:
 - budynek jednokondygnacyjny niepodpiwniczony, wybudowany w technologii szkieletowej,
 - dach dwuspadowy kryty gontem papowym,
 - kubatura około 1.550,00 m3

Zalecana jest wizja lokalna budynków.

3. W skład kompletu dokumentacji wchodzą:
 - cztery egzemplarze inwentaryzacji budowlanej budynków,
 - cztery egzemplarze audytu energetycznego,
 - cztery egzemplarze projektu z uzgodnieniami i oceną efektywności energetycznej,
 - dwa egzemplarze: kosztorysu inwestorskiego z zestawieniem wszystkich kosztów i tabelą elementów scalonych, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
 - wszystkie w/w opracowania w wersji elektronicznej w plikach PDF.

Kompletna dokumentacja musi posiadać wszystkie uzgodnienia i opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę.

4. Sposób przygotowania oferty:
 1) ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
 2) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
 3) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia;
 4) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
 5) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem:
„Termomodernizacja budynku administracyjnego wraz z przyległą salą sportową”,
nie otwierać do dnia 10.05.2019 r. godz. 12:00”.

5. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Chełmnie przy ul. Harcerskiej 1, do dnia 10.05.2019 r. do godz. 12:00.

6. Pożądany termin realizacji zamówienia: sześć miesięcy od dnia podpisania umowy.

7. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
 - Janusz Gryszan Tel. 56 677 24 45, e-mail: j.gryszan@powiat-chelmno.pl

8. Inne postanowienia.
 1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. Euro w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
 2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.

9. Załączniki do zapytania ofertowego:
 1) Formularz ofertowy: POBIERZ (21kB) word
 2) Projekt umowy POBIERZ (38kB) word


metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (19 kwietnia 2019, 12:05:18)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (16 maja 2019, 13:08:05)
Zmieniono: dodano wynik zapytania ofertowego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 460