zamówienie na:

Zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.041.2.2016/2018.JG
wartość: poniżej 30 tys. Euro
termin składania ofert: 7 listopada 2018  12:00
wynik postępowania: Komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia oferentom, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów w ocenie ofert i nie przekroczyli lub nieznacznie przekroczyli środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie części nr 2, 3, 4 i 5 zamówienia tj.: Oferentowi nr 2 - Firmie METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, na następujące części zamówienia: część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie), za kwotę 7.149,38 zł. brutto, część nr 15 zamówienia (urządzenia pomiarowe), za kwotę 23.062,51 zł. brutto; Oferentowi nr 3 – VICTOR Paweł Dulny, ul Błażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń, na część nr 13 zamówienia (pomoce naukowe) ,za kwotę 3.676,25 zł. brutto; Oferentowi nr 4 – Metal Technics Polska s. c. ul. Ryżowa 43D/1, 02-495 Warszawa, na następujące części zamówienia: część nr1 zamówienia (wiertarka kadłubowe) , za kwotę 22.755,00 zł. brutto, część nr 2 zamówienia (frezarka), za kwotę 72.570,00 zł. brutto. Komisja wnioskuje o unieważnienie postępowania na części nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12 zamówienia, ponieważ na te części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Komisja wnioskuje o unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 3 i 14 zamówienia, ponieważ złożone oferty znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie tych części zamówienia. 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 19.11.2018 r.

Chełmno dnia 16.11.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.041.2.2016/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej odbytego dnia 15.11.2018 r., dotyczącego wyboru ofert, w piątym postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 15.11.2018 r. dokonała wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.

I. W przetargu złożono sześć następujących ofert:

1) Oferta nr 1 złożona przez – Biuro Inżynieryjne Martex, Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, na część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie), na kwotę 9.769,89 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

2) Oferta nr 2 złożona przez – METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała na pięć następujących części zamówienia:
 - część nr 1 zamówienia (wiertarka kadłubowa) na kwotę 29.520,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 2 zamówienia (frezarka) na kwotę 99.152,40 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 3 zamówienia (szlifierka do płaszczyzn) na kwotę 86.678,82 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie) na kwotę 7.149,38 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 15 zamówienia (urządzenia pomiarowe) na kwotę 23.062,51 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

3) Oferta nr 3 złożona przez, VICTOR Paweł Dulny, ul Błażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń, na dwie następujące części zamówienia:
 - część nr 13 zamówienia ( pomoce naukowe) na kwotę 3.676,25 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 14 zamówienia (oprogramowania komputerowe) na kwotę 18.703,50 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

4) Oferta nr 4 złożona przez Metal Technics Polska s. c. ul. Ryżowa 43D/1, 02-495 Warszawa, na cztery następujące części zamówienia:
 - część nr 1 zamówienia (wiertarka kadłubowa) na kwotę 22.755,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 2 zamówienia (frezarka) na kwotę 72.570,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 3 zamówienia (szlifierka do płaszczyzn) na kwotę 70.110,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie) na kwotę 9.100,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

5) Oferta nr 5 złożona przez Otelo Sp. z o.o., ul. Górnośląska 6, 42-400 Zawiercie, na część nr 1 zamówienia (wiertarka kadłubowa) na kwotę 30.750,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

6) Oferta nr 6 złożona przez Firmę Usługowo-Handlową „ANNA”, Anna Białobrzycka, ul. Wodna18, 62-200 Gniezno, na część nr 13 zamówienia (pomoce naukowe) na kwotę 4.828,98 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 
II. Po sprawdzeniu komisja stwierdza, że wszystkie oferty są kompletne – spełniają warunki określone w SIWZ,

III. Komisja dokonała indywidualnej oceny złożonych ofert w oparciu o zastosowane kryteria i stwierdza, że poszczególne oferty otrzymały następującą ilość punktów:

1. Biuro Inżynieryjne Martex, Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów,
 - część nr 4: cena 43,91 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 83,91 pkt.
 
2. METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego2, 43-300 Bielsko-Biała
 - część nr 1: cena 46,25 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 86,25 pkt.
 - część nr 2: cena 43,91 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 83,91 pkt.
 - część nr 3: cena 48,53 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 88,53 pkt.
 - część nr 4: cena 60 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 100,00 pkt.
 - część nr 15: cena 60 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 100,00 pkt.

3. VICTOR Paweł Dulny, ul Błażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń
 - część nr 13: cena 60 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 100,00 pkt.
 - część nr 14: cena 60 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 100,00 pkt.

4. Metal Technics Polska s. c. ul. Ryżowa 43D/1, 02-495 Warszawa,
 - część nr 1: cena 60 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 100,00 pkt.
 - część nr 2: cena 60 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 100,00 pkt.
 - część nr 3: cena 60 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 100,00 pkt.
 - część nr 4: cena 47,14 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 87,14 pkt.

5. Otelo Sp. z o.o., ul. Górnośląska 6, 42-400 Zawiercie,
 - część nr 1: cena 44,40 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 84,40 pkt.

6. Firma Usługowo-Handlowa „ANNA”, Anna Białobrzycka, ul. Wodna18, 62-200 Gniezno
 - część nr 13: cena 45,68 pkt, czas dostawy 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, ocena łączna 85,68 pkt.

IV. Wnioski komisji:

1. Unieważnienie postępowania na części nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12 zamówienia, ponieważ na te części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

2. Najkorzystniejsze oferty złożone na część nr 3 (szlifierka do płaszczyzn) i część nr 14 (oprogramowania komputerowe) zamówienia przekraczają znacznie środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie zadania, dlatego komisja wnioskuje o unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 3 i 14 zamówienia, ponieważ złożone oferty znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie tych części zamówienia (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp).

3. Komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia oferentom, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów w ocenie ofert i nie przekroczyli lub nieznacznie przekroczyli środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie części nr 2, 3, 4 i 5 zamówienia tj.:
a) Oferentowi nr 2 - Firmie METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, na następujące części zamówienia;
 - część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie), za kwotę 7.149,38 zł. brutto,
 - część nr 15 zamówienia (urządzenia pomiarowe), za kwotę 23.062,51 zł. brutto.
b) Oferentowi nr 3 – VICTOR Paweł Dulny, ul Błażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń, na część nr 13 zamówienia (pomoce naukowe) ,za kwotę 3.676,25 zł. brutto.
c) Oferentowi nr 4 – Metal Technics Polska s. c. ul. Ryżowa 43D/1, 02-495 Warszawa, na następujące części zamówienia:
 - część nr1 zamówienia (wiertarka kadłubowe) , za kwotę 22.755,00 zł. brutto,
 - część nr 2 zamówienia (frezarka), za kwotę 72.570,00 zł. brutto.

4. Wyżej wymienionych oferentów należy wezwać do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdz. VI ust. 5 SIWZ, w terminie nie krótszym niż 5 dni.

Na tym posiedzenie zakończono.




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 07.11.2018 r.

Chełmno dnia 07.11.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.041.2.2016/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia i sprawdzenia prawidłowości złożonych ofert, w piątym postępowaniu przetargowym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 07.11.2018 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.

I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz o kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia.
Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 257.788,00 zł. brutto, w podziale na 15 części to:
 
1. Wiertarka kadłubowa,  1 szt. 30 000,00 zł.
2. Frezarka, 1 kpl. 50 900,00 zł.
3. Szlifierka do płaszczyzn, 1 szt. 30 000,00 zł.
4. Maszyny ślusarskie, 5 szt. 11 950,00 zł.
5. Kultywator i opryskiwacz, 2 szt. 3 980,00 zł.
6. Brona talerzowa, 1 szt. 6 000,00 zł.
7. Roztrząsacz obornika, 1 szt. 15 000,00 zł.
8. Siewnik, 1 szt. 18 000,00 zł.
9. Przetrząsaczo - zgrabiarka, 1 szt. 7 000,00 zł.
10. Owijarka do bel, 1 szt. 7 000,00 zł.
11. Przyczepa dwuosiowa, 1 szt. 44 420,00 zł.
12. Prasa zbierająca, 1 szt. 4 300,00 zł.
13. Pomoce naukowe, 1 kpl. 3 408,00 zł.
14. Oprogramowania komputerowe, 1 kpl., 10 080,00 zł.
15. Urządzenia pomiarowe, 1 kpl., 15 750,00 zł.
Razem: 257.788,00 zł.

2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęło sześć ofert.

3. Złożone oferty zostały otwarte po czym odczytano nazwę oferentów oraz oferowaną cenę brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacja reklamacji.

4. Ofertę złożyło sześciu następujących oferentów:

1) Oferta nr 1 złożona przez – Biuro Inżynieryjne Martex, Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, na część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie), na kwotę 9.769,89 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

2) Oferta nr 2 złożona przez – METALZBYT-HU7RT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego2, 43-300 Bielsko-Biała na pięć następujących części zamówienia:
 - część nr 1 zamówienia (wiertarka kadłubowa) na kwotę 29.520,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 2 zamówienia (frezarka) na kwotę 99.152,40 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 3 zamówienia (szlifierka do płaszczyzn) na kwotę 86.678,82 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie) na kwotę 7.149,38 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 15 zamówienia (urządzenia pomiarowe) na kwotę 23.062,51 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

3) Oferta nr 3 złożona przez, VICTOR Paweł Dulny, ul Błażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń, na dwie następujące części zamówienia:
 - część nr 13 zamówienia ( pomoce naukowe) na kwotę 3.676,25 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 14 zamówienia (oprogramowania komputerowe) na kwotę 18.703,50 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

4) Oferta nr 4 złożona przez Metal Technics Polska s. c. ul. Ryżowa 43D/1, 02-495 Warszawa, na cztery następujące części zamówienia:
 - część nr 1 zamówienia (wiertarka kadłubowa) na kwotę 22.755,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 2 zamówienia (frezarka) na kwotę 72.570,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 3 zamówienia (szlifierka do płaszczyzn) na kwotę 70.110,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 zamówienia (maszyny ślusarskie) na kwotę 9.100,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

5) Oferta nr 5 złożona przez Otelo Sp. z o.o., ul. Górnośląska 6, 42-400 Zawiercie, na część nr 1 zamówienia (wiertarka kadłubowa) na kwotę 30.750,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

6) Oferta nr 6 złożona przez Firmę Usługowo-Handlową „ANNA”, Anna Białobrzycka, ul. Wodna18, 62-200 Gniezno, na część nr 13 zamówienia (pomoce naukowe) na kwotę 4.828,98 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.01.2019 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 
II. Po dokonaniu sprawdzenia złożonych dokumentów komisja stwierdza, że wszystkie złożone ofert są kompletne, spełniają warunki określone w SIWZ,

Na tym posiedzenie zakończono.



Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzonego z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.



________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 26.10.2018 r.

Powiat Chełmiński
ogłasza
piąty przetarg nieograniczony
na
Zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”

_______________________________________________________________________________________

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 641570-N-2018 z dnia 26.10.2018 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 641570-N-2018.
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (156kB) pdf


Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (90kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 1, wiertarka kadłubowa (557kB) plik

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (26 października 2018, 14:05:56)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (19 listopada 2018, 09:49:49)
Zmieniono: dodano protokół z oceny i wyboru najkorzystniejszych ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 383