zamówienie na:

Przetarg nieograniczony na zakup, dostawy i montaż wyposażenia rodzinnych domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018.JG
wartość: poniżej 221 000 Euro
termin składania ofert: 15 maja 2018  11:00
wynik postępowania: Komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia następującym oferentom: oferentowi nr 1, Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino, na następujące części zamówienia: część nr 2 – meble i ozdoby ścienne, za kwotę 112.800,00 zł. brutto, część nr 5 – meble kuchenne, za kwotę 43.800,00 zł. brutto, część nr 8 – wyposażenie łazienek, za kwotę 25.296,00 zł. brutto; oferentowi nr 9, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” sp. j., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, na następujące części zamówienia: część nr 3 – dekoracje okien, za kwotę 37.561,98 zł brutto, część nr 7 – tekstylia, za kwotę 27.095,67 zł. brutto; oferentowi nr 2, Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18,41-940 Piekary Śląskie, na część nr 6 zamówienia – elektronika, za kwotę 54.390,60 zł. brutto. Unieważnia się postępowanie w części 1, 4, 9, podstawie art. 93 ust. 1, pkt 4) - kolejne najkorzystniejsze oferty przekraczają środki, które zamawiających zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 06.06.2018 r.

Chełmno dnia 05.06.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przetargowym na: zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 05.06.2018 r. dokonała następujących ustaleń:

1. Wykonawca Salon Meblowy GABRYŚ s. c. w wyznaczonym terminie nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj. warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. W złożonym załączniku nr 5 do SIWZ – Wykaz wykonanych dostaw, nie wykazał dostaw o wymaganej wartości, w związku z czym na podstawie art. 4 ust. 1, pkt 12 Ustawy PZP komisja przetargowa wyklucza Wykonawcę z udziału w postępowaniu.

2. W związku z powyższym, na podstawie art. 89 PZP ust. 1, pkt 5 komisja przetargowa odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu w części 1, 4, 9.

3. Kolejne najkorzystniejsze oferty złożone w części 1, 4, 9 przekraczają środki, które zamawiających zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z czym na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 4) komisja przetargowa unieważnia postępowanie w części:

Nr części, Nazwa, Koszt brutto
1. Meble pod zabudowę 94 614,24
4. AGD 39 880,20
9. Lampy wewnętrzne 20 816,40
Łączny koszt brutto: 155 310,84

Na tym posiedzenie zakończono.

________________________________________________________________________________________
dodano dnia 22.05.2018 r.

Chełmno dnia 22.05.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego wyboru najkorzystniejszych ofert, w postępowaniu przetargowym na: zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 22.05.2018 r. dokonała oceny i wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.

I. W wyznaczonym terminie wpłynęło jedenaście ofert, jedna oferta wpłynęła po terminie i została odesłana oferentowi.

II. Wszystkie oferty, które wpłynęły w terminie są ważne – spełniają wymagania określone w SIWZ (oferty w których brakowało niektórych dokumentów zostały uzupełnione w wyznaczonym terminie)

III. Komisja zaakceptowała wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny złożone przez oferentów: nr 1 Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki i nr 11 Salon Meblowy Gabryś s.c..

IV. Komisja dokonała oceny punktowej poszczególnych ofert:

1) Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), kryterium: cena 40,56 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 80,56 pkt.
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.
 - część nr 5 (meble kuchenne), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.
 - część nr 8 (wyposażenie łazienek), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.

2) Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18,41-940 Piekary Śląskie, na następujące części zamówienia:
 - część nr 6 (elektronika), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.


3) „HEBA” Tomasz Heba, ul. Bydgoska 46/1, 85-790 Bydgoszcz, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), kryterium: cena 41,88 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 81,88 pkt.
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), kryterium: cena 45,24 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 85,24 pkt.

4) KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna, ul. Chorzowska 3/3, 26-600 Radom, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), kryterium: cena 44,82 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 84,82 pkt.

5) CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), kryterium: cena 38,79 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 78,79 pkt.
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), kryterium: cena 32,64 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 72,64 pkt.
 - część nr 3 (dekoracje okien), kryterium: cena 46,27 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 86,27 pkt.
 - część nr 4 (AGD), kryterium: cena 32,86 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 72,86 pkt.
 - część nr 5 (meble kuchenne), kryterium: cena 27,71 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 67,71 pkt.
 - część nr 6 (elektronika), kryterium: cena 31,59 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 71,59 pkt.
 - część nr 7 (tekstylia), kryterium: cena 50,99 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 90,99 pkt.
 - część nr 8 (wyposażenie łazienek), kryterium: cena 30,02 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 70,02 pkt.
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), kryterium: cena 43,76 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 83,76 pkt.

6) VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński, Skrzynno 102, 98-311 Ostrówek, na następujące części zamówienia:
 - część nr 4 (AGD), kryterium: cena 51,14 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 91,14 pkt.
 - część nr 6 (elektronika), kryterium: cena 51,27 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 91,27 pkt.

7) CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolności 8/4, 26-600 Radom, na następujące części zamówienia:
 - część nr 6 (elektronika), kryterium: cena 50,97 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 90,97 pkt.

8) UNIGASTRO Barbara Puć, ul. Międzyleska 6c, 50-514 Wrocław, na następujące części zamówienia:
 - część nr 4 (AGD), kryterium: cena 48,46 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 88,46 pkt.

9) Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” sp. j., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), kryterium: cena 20,42 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 60,47 pkt.
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), kryterium: cena 37,93 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 77,93 pkt.
 - część nr 3 (dekoracje okien), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.
 - część nr 4 (AGD), kryterium: cena 40,84 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 80,84 pkt.
 - część nr 5 (meble kuchenne), kryterium: cena 49,36 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 89,36 pkt.
 - część nr 6 (elektronika), oferta odrzucona, zawiera błędy w obliczeniu ceny (art.89, ust 1, pkt 6, ustawy Pzp).
 - część nr 7 (tekstylia), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.
 - część nr 8 (wyposażenie łazienek), kryterium: cena 45,87 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 85,87 pkt.
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), kryterium: cena 44,88 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 84,88 pkt.

10) GOGA-GRAŻYNA STASZEWSKA, ul. Podłużna 28, 03-290 Warszawa, na następujące części zamówienia:
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), kryterium: cena 21,57 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 61,57 pkt.

11) Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), kryterium: cena 55,01 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 95,01 pkt.
 - część nr 4 (AGD), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 10 pkt, łącznie 90 pkt.
 - część nr 5 (meble kuchenne), kryterium: cena 45,37 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 10 pkt, łącznie 75,37 pkt.
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), kryterium: cena 60 pkt, termin wykonania zamówienia 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100 pkt.

V. Komisja po dokonaniu indywidualnej oceny ofert stwierdza, że największą ilość punktów na dostawę poszczególnych części zamówienia uzyskali następujący oferenci:

Część nr 1 - meble pod zabudowę Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno 81 120,00 zł.
Część nr 2 - meble i ozdoby ścienne Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino 112 800,00 zł.
Część nr 3 - dekoracje okien Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” sp. j., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn 37 561,98 zł.
Część nr 4 - AGD Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno 39 000,00 zł.
Część nr 5 - meble kuchenne Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino 43 800,00 zł.
Część nr 6 - elektronika Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18,41-940 Piekary Śląskie 54 390,60 zł.
Część nr 7 - tekstylia Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” sp. j., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn 27 095,67 zł.
Część nr 8 - wyposażenie łazienek Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino 9 600,00 zł.
Część nr 9 - lampy wewnętrzne Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno 25 296,00 zł.

VI. Komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia następującym oferentom:

1. Oferentowi nr 11, Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na następujące części zamówienia:
1) Część nr 1 – meble pod zabudowę, na kwotę 81.120,00 zł. brutto.
2) Część nr 4 – AGD, na kwotę 39.000,00 zł. brutto.
3) Część nr 9 – lampy wewnętrzne, za kwotę 25.296,00 zł. brutto.

2. Oferentowi nr 1, Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino, na następujące części zamówienia:
1) Część nr 2 – meble i ozdoby ścienne, za kwotę 112.800,00 zł. brutto.
2) Część nr 5 – meble kuchenne, za kwotę 43.800,00 zł. brutto.
3) Część nr 8 – wyposażenie łazienek, za kwotę 25.296,00 zł. brutto.

3. Oferentowi nr 9, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” sp. j., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, na następujące części zamówienia:
1) Część nr 3 – dekoracje okien, za kwotę 37.561,98 zł brutto.
2) Część nr 7 – tekstylia, za kwotę 27.095,67 zł. brutto.

4. Oferentowi nr 2, Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18,41-940 Piekary Śląskie, na część nr 6 zamówienia – elektronika, za kwotę 54.390,60 zł. brutto.

VII. Po zatwierdzeniu protokółu przez Starostę, należy wezwać oferentów do uzupełnienia ofert o dokumenty wymienione w rozdz. VI, ust.5 SIWZ, a po ich uzupełnieniu należ podpisać z oferentami umowy na realizację zamówienia.

Na tym posiedzenie zakończono.

________________________________________________________________________________________
dodano dnia 18.05.2018 r.

Chełmno dnia 18.05.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego stwierdzenia prawidłowości wyliczeń cen przedstawionych w ofertach, w postępowaniu przetargowym na: zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 18.05.2018 r. dokonała sprawdzenia wyliczeń cen, przedstawionych przez oferentów i stwierdziła co następuje:

1. W ofercie nr 11 złożonej przez Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, w wyliczeniu kosztów części nr 1 zamówienia (meble pod zabudowę) w poz. nr 3 (szafa pod zabudowę duża). Oferent przedstawioną cenę jednostkową za towar pomnożył razy trzy sztuki a nie tak jak powinien razy dwanaście sztuk.
 - w ofercie jest : 2.990,00 zł. x 3 szt. = 8.970,00 zł.
 - powinno być : 2.990,00 zł. x 12 szt. = 35.880,00 zł.

2. W związku zaistniałą oczywistą omyłką rachunkową komisja dokonała wyliczenia i poprawiła zaistniałą omyłkę, tym samym oferowana kwota za dostawę i montaż całej części nr 1 zamówienia zwiększyła się o kwotę 26.910,00 zł. brutto, z kwoty 54.210,00 zł. na kwotę 81.120,00 zł.

3. Zgodnie z art.87 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, komisja dokonała poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej o czym niezwłocznie należy zawiadomić oferenta, którego oferta została poprawiona.

Na tym posiedzenie zakończono.

________________________________________________________________________________________
dodano dnia 16.05.2018 r.

Chełmno dnia 15.05.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia ofert i sprawdzenia ich kompletności, w postępowaniu przetargowym na: zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.



Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 15.05.2018 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.

I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia i zastosowanych kryteriach oceny ofert.
Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 450.000,00 zł. brutto, w podziale na 9 części to:

Część nr 1. Meble pod zabudowę - 94 614,24 zł.
Część nr 2. Meble i ozdoby ścienne - 114 290,85 zł.
Część nr 3. Dekoracje okien - 12 411,00 zł.
Część nr 4. AGD - 39 880,20 zł.
Część nr 5. Meble kuchenne - 82 166,91 zł.
Część nr 6. Elektronika - 57 058,44 zł.
Część nr 7. Tekstylia - 23 985,54 zł.
Część nr 8. Wyposażenie łazienek - 4 776,42 zł.
Część nr 9. Lampy wewnętrzne - 20 816,40 zł.
Łączny koszt brutto: 450 000,00 zł.

2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęło jedenaście ofert.

3. Złożone oferty zostały otwarte po czym odczytano nazwy poszczególnych oferentów oraz oferowane ceny brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacji reklamacji.

4. Ofertę złożyli następujący oferenci:

1) Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 120.000,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), na kwotę 112.800,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 5 (meble kuchenne), na kwotę 43.800,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 8 (wyposażenie łazienek), na kwotę 9.600,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

2) Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18,41-940 Piekary Śląskie, na następujące części zamówienia:
 - część nr 6 (elektronika), na kwotę 47.683,80 zł. + podatek 23% VAT od laptopów 6.706,80 zł., łącznie na kwotę 54.390,60 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

3) „HEBA” Tomasz Heba, ul. Bydgoska 46/1, 85-790 Bydgoszcz, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 116.205,48 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), na kwotę 149.592,60 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

4) KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna, ul. Chorzowska 3/3, 26-600 Radom, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 108.600,00 zł brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

5) CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 125.460,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), na kwotę 207378,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 3 (dekoracje okien), na kwotę 48.708,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 71.217,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 5 (meble kuchenne), na kwotę 94.833,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 6 (elektronika), na kwotę 103.320,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 7 (tekstylia), na kwotę 31881,60 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 8 (wyposażenie łazienek), na kwotę 19.188,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 34.686,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

6) VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński, Skrzynno 102, 98-311 Ostrówek, na następujące części zamówienia:
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 45.756,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 6 (elektronika), na kwotę 63.652,50 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,

7) CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolności 8/4, 26-600 Radom, na następujące części zamówienia:
 - część nr 6 (elektronika), na kwotę 57.190,50 zł. + podatek 23% VAT od laptopów 6.831,00 zł., łącznie na kwotę 64.021,50 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

8) UNIGASTRO Barbara Puć, ul. Międzyleska 6c, 50-514 Wrocław, na następujące części zamówienia:
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 48.287,34 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

9) Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” sp. j., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 237.805,90 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), na kwotę 178.416,50 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 3 (dekoracje okien), na kwotę 37.561,98 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 57.296,75 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 5 (meble kuchenne), na kwotę 53246,73 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 6 (elektronika), na kwotę 5.523,03 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 7 (tekstylia), na kwotę 27.095,67 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 8 (wyposażenie łazienek), na kwotę 12.557,28 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 33.817,56 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

10) GOGA-GRAŻYNA STASZEWSKA, ul. Podłużna 28, 03-290 Warszawa, na następujące części zamówienia:
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 70.368,30 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

11) Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 54.210,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 2 (meble i ozdoby ścienne), na kwotę 123.030,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 39.000,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 14 dni,
 - część nr 5 (meble kuchenne), na kwotę 57.930,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 14 dni,
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 25.296,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

II. Po dokonaniu sprawdzenia prawidłowości złożonych dokumentów komisja stwierdza że:

 1. W ofercie nr 6 złożonej przez VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński, brak jest wypełnionego o ceny brutto załącznika nr 1 szczegółowego wykazu towarów (część nr 4 i 6 zamówienia).

 2. W ofercie nr 9 złożonej przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” sp. j. , w części nr 6 zamówienia (elektronika) występują błędy rachunkowe w obliczeniu ceny nie mogące być poprawione przez zamawiającego.

 3. Oferta nr 1 złożona przez Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, na części nr 5 zamówienia (meble kuchenne) i oferta nr 11 złożona przez Salon Meblowy Gabryś s.c., na części nr 1 zamówienia (meble pod zabudowę) zawierają rażąco niską cenę, niższą o ponad 30% od ceny całkowitej ustalonej przez Zamawiającego na wymienione części zamówienia.

 4. Pozostałe oferty spełniają wymagania określone w SIWZ.

III. Wnioski Komisji:

 1. Należy wezwać oferenta nr 6 VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński do uzupełnienia oferty o brakujące wypełnione szczegółowe wykazy towarów (cz. nr 4 i 6 zamówienia) w terminie do dnia 21.05.2018 r.

 2. Odrzucić ofertę nr 9 dotyczącą części nr 6 zamówienia (elektronika) ponieważ zawiera błędy w obliczeniu ceny (art.89, ust 1, pkt 6, ustawy Pzp).

 3. Wezwać oferenta nr 1, Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki (w części nr 5 zamówienia), i oferenta nr 11, Salon Meblowy Gabryś s.c. ( w części nr 1 zamówienia) do udzielenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia kosztów oferowanej ceny (art. 90 ust 1 i 1a ustawy Pzp) do dnia 21.05.2015 r.

Na tym posiedzenie zakończono.


________________________________________________________________________________________
dodano dnia 11.05.2018 r.

Informujemy, że w dniu 11 maja br. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie następującej treści:

W związku z ogłoszonym w/w zapytaniem ofertowym oraz udostępnionych na stronie internetowej Załączników proszę o odpowiedź na następujące pytania:
1. Pytanie dotyczące: Opis wymagań technicznych – Załącznik nr 1, do części nr 6 zamówienia, elektronika – Punkt 1. 3 laptopy z oprogramowaniem (parametry minimalne):
Z uwagi na to, zamawiający podał w specyfikacji „- złącza: minimum 3xUSB 2.0 (w tym minimum 1xUSB 3.0), HDMI, VGA (D-Sub), RJ-45;
Wymagana ilość oraz typ portów/złącz nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek, itp.”
Związku z tym, kierujemy zapytanie czy Zamawiający dopuści laptop z przejściówką HDMI na VGA, ponieważ obecne dostępne laptopy na rynku z ekranem o wielkości 17,3 cala posiadają wyłącznie złącze HDMI, ponieważ złącze VGA (D-Sub) jest przestarzałe.



Odpowiedź:
Po przeanalizowaniu parametrów obecnie dostępnych na rynku modeli laptopów, Zamawiający postanowił wykreślić ze specyfikacji - parametrów technicznych - wymóg posiadania złącza VGA (D-Sub), pod warunkiem dołączenia do laptopa odpowiedniej przejściówki, umożliwiającej podłączenie sprzętu starszego typu.



________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 27.04.2018 r.

POWIAT CHEŁMIŃSKI
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
zakup, dostawy i montaż wyposażenia rodzinnych domów dziecka w ramach projektu
pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 551882-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 551882-N-2018.
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (145kB) pdf


Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (88kB) word

Opisy części zamówienia:

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 1 - meble pod zabudowę (521kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 1, zał. nr 1 - szafa pod zabudowę 240 cm (89kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 2 - meble i ozdoby ścienne (526kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 2, zał. nr 1 - szafa (556kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 2, zał. nr 2 - komoda (534kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 3 - dekoracje okien (520kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 4 - AGD (524kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 5 - meble kuchenne (522kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 5, zał. nr 1 - meble kuchenne (197kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 6 - elektronika (520kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 6, zał. nr 1 - laptopy - poprawka (14kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 7 - tekstylia (521kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 8 - wyposarzenie sanitarne (520kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 9 - lampy wewnętrzne (522kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 9, zał. nr 1 - wzory lamp (460kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (24kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (35kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw (37kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy (19kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór zobowiazania (42kB) word
Załącznik nr 8 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (37kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (27 kwietnia 2018, 11:56:40)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (6 czerwca 2018, 08:33:09)
Zmieniono: zmiana wyniku postępowania - wykluczenie wykonawcy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1174