Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2017 |
zamówienie na: |
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP” |
zamawiający: | Powiat Chełmiński |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZZP.041.2.2016/2017.JG |
wartość: | poniżej 209 000 Euro |
termin składania ofert: | 17 listopada 2017 11:00 |
przyczyna unieważnienia: | Unieważnia się postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 3, 6 i 8 i zamówienia, ponieważ na te części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta (art. 93, ust.1, pkt 1 Pzp). Unieważnia się postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 5 zamówienia, ponieważ złożona oferta znacznie przekracza środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie tej części zamówienia (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp). |
________________________________________________________________________________________
dodano dnia 30.11.2017 r.
Chełmno dnia 17.11.2017 r.
Znak sprawy: ZZP.041.2.2016/2017/JG PROTOKÓŁ
Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia ofert i wyboru ofert, w drugim postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.
Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia ofert i wyboru ofert, w drugim postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.
Komisja, działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 17.11.2017 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.
I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.
1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz o kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia.
Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 431.303,20 zł. brutto, w podziale na 4 części to:
1. Część nr 3 - meble. 31 905,20 zł
2. Część nr 5 - narzędzia. 264 460,00 zł
3. Część nr 6 - pomoce dydaktyczne. 29 238,00 zł
4. Część nr 8 - sprzęt rolniczy. 105 700,00 zł
Razem: 431 303,20 zł
2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęła jedna oferta.
3. Złożona oferta została otwarta po czym odczytano nazwę oferenta oraz oferowaną cenę brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacja reklamacji.
4. Ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o., ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, na część nr 5 zamówienia (narzędzia), na kwotę 313.815,43 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 15.01.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
II. Po dokonaniu sprawdzenia złożonych dokumentów komisja stwierdza, że oferta jest kompletna – spełnia warunki określone w SIWZ.
III. Komisja stwierdza, że złożona oferta na część nr 5 zamówienia (narzędzia) znacznie przekracza środki zarezerwowane w budżecie (o 49.355,43 zł. brutto, 18,66%) na wykonanie tej części zamówienia.
IV. Wnioski Komisji:
1. Unieważnia się postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 3, 6 i 8 i zamówienia, ponieważ na te części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta (art. 93, ust.1, pkt 1 Pzp).
2. Unieważnia się postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 5 zamówienia, ponieważ złożona oferta znacznie przekracza środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie tej części zamówienia (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp).
________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 06.11.2017 r.
POWIAT CHEŁMIŃSKI
ogłasza przetarg nieograniczony na
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu
ogłasza przetarg nieograniczony na
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu
„Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 611910-N-2017 z dnia 2017-11-06 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 611910-N-2017.
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (92kB)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (86kB)
Załącznik nr 1 - Opisy części zamówienia:
Załącznik nr 1, część nr 3 - Meble (569kB)
Załącznik nr 1, część nr 5 - Narzędzia (624kB)
Załącznik nr 1, część nr 6 - Pomoce dydaktyczne (589kB)
Załącznik nr 1, część nr 8 - Sprzęt rolniczy (564kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (24kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (34kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw (37kB)
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy (19kB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór zobowiazania (42kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (37kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (6 listopada 2017, 15:38:52)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (30 listopada 2017, 14:13:51)
Zmieniono: dodano wynik postępowania, unieważnienie postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 423